program


Udstiller / Exhibitor - 2025

Udstiller / Exhibitor - 2025

Åbningstider / Opening hours
Onsdag d. 15. januar 2025 9.00-17.00
/ Wednesday 15 January 9 am – 5 pm
Torsdag d. 16. januar 2025 9.00-17.00
/ Thursday 16 January 9 am – 5 pm

Dato



Den 15.-16. januar 2025 åbner MESSE C Fredericia igen dørene til NutriFair - Danmarks specialiserede fagmesse for husdyrproducenter.

Vi glæder os til at byde dig velkommen på messen.

Inden messen skal du bestille udstillerkortet og medbringe bekræftelsen til messen. Når du ankommer kan du printe dit navneskilt i forhallen ved brug af din bekræftelse, samt tage en keyhanger. Alle medarbejdere på standen skal bære navneskilt, når de opholder sig på messen.

På pdf’en du modtager med bestillingen af dit udstillerkort, finder du også din P-billet.
Klip den ud og udfyld den. Den skal lægges i forruden på din bil, når du holder på udstillerparkeringen bag hallerne.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til NutriFair 2025.


Digitaliser din kundestyring med Lead Generator

Indsamling og opfølgning af kundeleads med et enkelt klik.

Enkel Licens: Alle på standen er dækket for kun kr. 1.695,- ekskl. moms.

Læs mere HER


On the 15th-16th January 2025, MESSE C Fredericia will once again open its doors to NutriFair - Denmark's specialized trade fair for livestock producers.

We look forward to welcoming you at the fair.

Before the fair, you must order the exhibitor card and bring the confirmation to the fair. When you arrive, you can print your name tag in the arrival hall using your confirmation. All employees at the stand must wear name tags when they are at the fair.

On the pdf you receive with the order of your exhibitor card, you will also find your P-ticket.
Cut it out and fill in your information. The Parking ticket must be placed in the windscreen of your car when you park in the exhibitor car park behind the halls.


We look forward to welcoming you to NutriFair 2025.


Digitalize Your Customer Management with Lead Generator

Collection and follow-up of customer leads with a single click.

Simple License: Everyone at the booth is covered for only DKK 1,695,- excl. VAT.

Read more HERE

For arrangører
Billetsalg - tilmelding

Har du brug for billetsalg, tilmelding eller event management. Skal I bruge en løsning i jeres eget brand? Skal det være helt enkelt, eller har I særlige behov? Se hvor nemt I kan komme igang her.

Er du forhindret?
prøv Buymyticket

Hvis du er forhindret i at bruge dine billetter, kan du sælge dem til andre interesserede på buymyticket.dk. Det er helt gratis!

Få de gode nyheder først

Obs! Indkøbskurvens tidfrist udløber snart!
tilbageværende tid
00:00

enhed(er) i kurven

total:


Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.